kawan-kawan saya ;D


FRIENDS FOREVER 
tajuk kita harii ne XD
aku mau cerita pasal kawan-kawan aku kat sch muebah .
hah , semua spoting gilerrr ! ada yg pndai buad lawak , muka blurr -.- peramah :) pemalu ^_^ v
dan kuat ketawa . HAHAHAHA ;D marii intro entry ne dengan gmbar okee *-*

 hah , dekat atas ne cikgu kami (guru kelas 1 berlian ) kelas kami lah tu . nama cikgu ne Cikgu Nurhananitpi kami pnggil sja cikgu nani . comell  cikgu ne  . semua ciwik kami dia tauu @.@ hoho . Bagaimana tu ?? kami tiada pun kasii tau . cikgu cakap jak siapa tutt tutt aku truss aku berteriakk o.O haha semau tengokk akuu wehh ! tpi best laa cikgu ne . harap jd guru kelas kami lagi next year kayy (=


nee Irene nama diaa . cantik dia nee . byk peminat tpi  x terima pun dia setia pada yg 1 kan rene :)
diaa besties aku dan aku palingg rapat sama diaa dan icaa . ICA ? who her . later i tell u .



ni diaa . Nur Syakila  Rosman but urg pnggil diaa ica jee ! tinggi kami lebih kurang sma jaa tapi aku tingi sikit laa :- haaaaaa , dia laa besties aku yg rapat sma Irene yg dekat atas tuu x)) memang kamcingg la kami nee . stury kami , kami'2 syak yg member lain nda tau tapi ada juga yg kami kasii tau . ada yg private okee ! x semua rahsia kita boleh ceritakan ritee ;)


ne bestiess aku tapi kurang , ica ain sma c aishah tiada kat sini . netau drng pegi mna sdh . HAHAH 
kata c ica antr semua pic yg ene dia pling suka ^_^ heeei ak pun ska apaa ! haha tiada baa . jgn kencang yaa :) kiri - aku , shazira , joaimie and irene 
haha , aku pling pendekk #SIAPA KESAHHH .


ini kawan llaki akuu . mauu ngorattt ? weeeh semuaa dah perpunyaa . slah stu dri situ aku punya okeee !! kecuali yg putihh muka'y tu dekt belakng dan yg bertonggeng tuu ;D haha . tuw jaa yg singlee . muahahahah


dorngg lagii =.= tidak apa kawan juga kann . dari kiri -azri (jagoh speaking tpi BI nda pandai dapt a ) , hafiz , farhan , ihsan ( si ihsan buad muka mekong kalah-kalh c Mekong ) , zul ( nee naa si Mekongg muahaha ) ,
azmain ( dia suka kacau akuu -.- pntad kau bauu . wkakak ) imamu ( ne taiko kamii , haha kalah sharoz oleh diaaa . hebattt HAHA. Price Tag . kata drng gara-gara tuw laa . Money Money Money ~


semuaa pasangg sampingann . bwahahah ;D zul , jgn kencang baa ! haha . ingat ciwiknya baru dia Tenang kan zuullll !!!! wkwkwkw



dari kiri -  shaliza , fatin , syafika .
kawan perepuan . 


penggan kamera ; ain . dari kiri - jo , irene , sahada  dan halimatuss . haha
sempat lagi kamu bergmbar took ! nda mengajakkk yaa nda apa . haha



ne kawan lelaki lagii . haha -.- memangat drng bergmbarrr . Iklan Colgate ba nee . nant disruh aku kasii masuk tv . dri kiri - farhan , fikri dan farys . c farys dpt nom.1 dlm tingkatan . baaaaa makan trus dia pizzahut . wakakak dipost'y lagii di group berlian tuww . pikir kami dpt sdh diaa baucer pizza tu rupanya mama'y spend . 


Okeee laa .smpai disini sja laa . penat aku menaip baa . jgn lupa like kayy adn follow sekali .:) harap dapat jumpa kamu next year okayy . jgn nakal -nakal nanti masuk hostipall .